من یک انقلابی ام ...

سیاسی اجتماعی فرهنگی

من یک انقلابی ام ...

سیاسی اجتماعی فرهنگی

سلام
ما را یاری کنید ...

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰
فعال رسانه ای مرتبط با مجلس در ساختمان نیاوران چه می کند؟
ستاد هماهنگ سازی رسانه ها و نمایندگان مجلس جهت گرفتن رای مثبت به برجام طی هفته گذشته تمام شب ها جلسات خود را با محوریت یک عنصر فتنه و فعال رسانه ای مرتبط با مجلس در ساختمان نیاوران برگزار کرد.

حزب الله سایبر - سرویس سیاسی:
ساختمان فعالان پشت صحنه رسانه ای در خیابان مقدسی واقع در نیاوران یک ماه است در اختیار یک ستاد هماهنگی سازی قرار گرفته است تا با محوریت محمدرضا اسدزاده، فعال رسانه ای مرتبط با برخی مسئولین در مجلس، بتواند رسانه ها و نمایندگان همسو را در جهت تایید طرح برجام در مجلس فعال نماید.

این ستاد که کار خود را عصرها تا صبح به انجام می رساند در تمام هفته گذشته تلاش کرد تا با اهرم های رسانه ای، نمایندگان مجلس را تحت یک هجمه و عملیات روانی سنگین رسانه ای قرار دهد.

به اساس این گزارش، از جمله اقدامات این ستاد فعال سازی چرخه های اطلاع رسانی سایبری برای تایید برجام در مجلس، ایجاد شبکه تخریب علیه نمایندگان منتقد برجام در مجلس، ارسال پیامک های هماهنگ برای نمایندگان و دیگر اقدامات با هماهنگی دفتر علی لاریجانی بوده است.

مسئولیت این ستاد عملیات روانی بر عهده کسی قرار گرفته است که پنج سال است در مجلس شورای اسلامی مدیرکل نشریات استانی مجلس بوده و در انتخابات گذشته مجلس مسئولیت اطلاع رسانی ستاد نماینده مجلس شورای اسلامی در قم را نیز بر عهده داشته است.

اسدزاده که دو سال خارج از ایران توسط یکی از رسانه های معاند آموزش دیده است، از جمله فعالان رسانه ای فتنه 88 بوده که در شش ماه گذشته اسناد زیادی از وی درباره روابطش با سران فتنه و دیدارها و روابط نزدیکش با دفتر هاشمی رفسنجانی منتشر شده است. وی از سال 1377 جزو حلقه نزدیک رسانه ای برخی مسئولین مجلس شورای اسلامی بوده است.

او سال ها از فعالین رسانه ای بوده که توانست در دولت جدید مسئولیت های پشت صحنه ای را در نهاد ریاست جمهوری به دست آورد. سال 93 با هشدارهای عناصر حزب الله و دستور بعضی مقامات از مدیرعاملی خبرگزاری ایبنا برکنار شد و سپس با دستور نزدیکان رییس مجلس وارد شورای عالی اطلاع رسانی دولت شده است.

حجت الاسلام سالک رییس کمیسیون فرهنگی مجلس و حمید رسائی ضمن افشاء دست های پشت صحنه و گردانندگان این هماهنگی با نمایندگان و رسانه ها، پیش از این نیز نسبت به روابط این مدیر مجلس شورای اسلامی هشدار داده بودند.

همچنین فراکسیون حزب الله مجلس نیز طی نامه ای در مورخ 2 شهریور 94 نسبت به حضور و اقدامات مشکوک محمدرضا اسدزاده در مجلس هشدار داده بود که این نامه توسط رسانه ها منتشر شد.

ستاد هماهنگی سازی رسانه ها و نمایندگان مجلس که شب ها تشکیل جلسه می داد، در هفته گذشته تاکنون تلاش کرده با طراحی پیامک ها، خبرسازی ها و عملیات روانی در رسانه ها فضای مجلس را برای مدیریت ریاست مجلس در خصوص تصویب طرح برجام فراهم کند.

  • ۹۴/۰۷/۲۶
  • حمید حسنی

نظرات (۱)

خب از کسی که سرش توو آخور غریبه هاس چه انتظاری می شه داشت؟؟؟
بذا 1داستان قدیمی برات بگم
دوتاهمسایه تو روستا کنارهم زندگی و امرار معاش می کردن
ی روز گاو یکیشون میره توو مزرعه همسایه و شروع می کنه ب چریدن.همسایه به صاحاب گاو خبر میده که گاوت اومده و..
خلاصه درجریان باش و جلوشو بگیر
فرداش باز این گاوه سرشو میندازه پایین و ...
مرد همسایه می بینه حرف تاثیر نداره تصمیم صغرا میگیره که دور مزرعه حصار بکشه
روز سوم باز گاوه مشغول به روال عادیش میشه .مرد همسایه میبینه ک حرف و حصار تاثیری نداره تصمیم کبرا میگیره و با تبر میفته بجون گاوه و ...
بعدها این ماجرا ضرب المثل میشه ک در چنین مواردی میگن:
اول خبر
دوم چپر
سوم تبر
فک کنم درمورد اوشون تصمیم کبرا باس گرفت
خخخخخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی