من یک انقلابی ام ...

سیاسی اجتماعی فرهنگی

من یک انقلابی ام ...

سیاسی اجتماعی فرهنگی

سلام
ما را یاری کنید ...

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

در ادامه ی رونمایی از دستاورد های برجام پس از آن که روزنامه ی دولتی ایران مدعی شد برجام موجب افزایش طول عمر مهمانداران هواپیما می شود امروز نوبخت در جمع رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور یکی دیگر از نتایج برجام را حضور 8 رئیس‌جمهور و 5 نخست وزیر و 3 رئیس مجلس و 28 وزیر خارجه نام برد.

هاشمی رفسنجانی نیز روز گذشته در دفاع از دستاورد های برجام در قزوین گفته بود "این افرادی که می‌گویند برجام دستاوردی نداشته به واسطه این دروغ بزرگ نزد خانواده خود نیز شرمنده می‌شوند."

تمام این صحبت ها در حالی انجام میشود که سیف رییس بانک مرکزی چندی پیش پس از دیدار با وزیر خزانه داری آمریکا عنوان کرده بود برجام هیچ دستاوردی برای ایران نداشته است.

گفتنی است پیش از این رهبر انقلاب با انتقاد از بی نتیجه بودن سفر هیئت های خارجی به ایران فرموده بودند : بعضی دولتها و شرکتهای اروپایی در رفت‌ وآمد به ایران و مذاکره هستند اما محصول این مذاکرات تاکنون محسوس نبوده است!

  • ۹۵/۰۲/۲۶
  • حمید حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی